خبری که منتظرش بودیم ...
♀ ♂ ستاره سهـیـل ... ♂ ♀
Ali → zia ♀

منوی اصلی

... a r a m e s h ...

دسته بندی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☺♀ استار ایــــــــــر





آرشیو مطالب
مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 4005
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

ســـام درخـشانی

این ماه خیس

star

ابزار پرش به بالا
☺♀ ستاره سهـیـل ... ♀ ☺
Ali → zia ♀

این ماه خیس

سام درخشانی

امکانات جانبی
خبری که منتظرش بودیم ...
ن : Soren ت : 9 / 6 ز : 3 PM | +

یه خبــــر خـــیـــــــــــلی خوشحال کننده برای هواداران ... و مخصوصا من ... ! صرفا جهت اطلاع احســــان علیخـــانی و عـلــی ضیـــــــا با هم دوست هستند ... :)) پس دیگه هوادارا حق ندارن به هیچ کدوم توهین کنند ...

.

.

.

.

 

احسان علیخانی مجری ماه عسل در پیامی از هوادارانش خواست به همکارانش توهین نکنند!! علیخانی : من علی ضیا را دوست دارم.سال 91 من به دلایلی شرایط حضور در ماه عسل رو نداشتم و علی ضیا رو برای اجرا پیشنهاد دادم.بر خلاف اکثر شایعات علی ضیا جای کسی را نگرفته و به دلیل حضور نداشتن من و با اجازه از خودم اجرای ماه عسل91 را به عهده گرفت. علی ضیا فرد با احترامی است و هر گونه توهین و بی احترامی به او و هوادارانش توهین به من است. علی ضیا : من و احسان در یک گروه هستیم و صحبت های شما فقط رابطه من و احسان رو خراب میکنه پس لطفا توهین نکنید.احسان علیخانی همیشه مجری محبوبم بوده و هست.من از همه هوادارانم خواهش میکنم اگر واقعا هوادار هستند به فرد یا افرادی به هر دلیلی توهین نکنند.و دوستانی که همچنان به کارشون ادامه میدن و هر کامنتی میزارن اگر میخواهید توهین کنید اسم خودتون رو هوادار نزارید.توهین به دوستانم توهین به من است



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت18:59---18 شهريور 1392
سلوووووووووووم اجی اومدم اپم بیااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اســــتار ایـــــــران ، ،
:: برچسب‌ها: دوستی احسان علیخانی و علی ضیا, احسان علیخانی علی ضیا را دوست دارد, ,
.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ♀ ♂ ستاره سهـیـل ... ♂ ♀ مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.